Až 79 % lidí si stěžuje, že je při práci v kanceláři bolí často záda, ruce nebo oči

   Získejte okamžitý přístup k online programu, kde si každý pracovní den zacvičíte pod vedením profesionálního trenéra Jiřího Zadiny 5 minutové tréninky díky kterým se budete během několika minut opět CÍTIT SKVĚLE.

 

Už za 5 minut od této chvíle budete odpočatí, soustředění a vrcholně produktivnÍ.

Bez toho, abyste museli cvičit dlouhé hodiny!

 

Naučíte se, jak do svého života začlenit návyky, které vám zlepší život. Krátká cvičení prováděná jednou nebo vícekrát denně jsou velmi účinná. 

Víte, že v práci strávíme více než čtvrtinu svého života?

Díky modernímu stylu práce sedí lidé mnohem více než kdy dříve. Představa, že sezení může být zdraví škodlivé je na první pohled možná směšná.

Moderní společnost je založená na sedavém způsobu života. A lidé tak tráví více času na židli než na nohou. Poslední studie naznačují, že sedavý způsob života a neustálé sezení má na naše zdraví velmi špatný vliv a škodí nám více než si myslíme. Bohužel sedavý způsob života a nadměrné sezení je palčivým problémem dnešní doby.

Více než polovina lidí tráví většinu pracovního dne sezením, například jízdou v autě, prací u stolu nebo při sledování televize. Na takový nápor nebylo naše tělo stvořeno a páteř, svalový korzet i oběhový systém značně trpí.

Málokdo ví, že v pasivní sedavé poloze je také narušen oběh lipázy = enzym, který štěpí tuky. Důsledky však mnoho z nás na sobě pozoruje.

Věděli jste, že běžný člověk, který pracuje v kanceláři prosedí denně až 12 hodin?

Na takový nápor nebylo naše tělo stvořeno a páteř, svalový korzet i oběhový systém značně trpí...

Po pár letech to začne být problém...

V sedě je páteř strnule ohnutá v nevhodné pozici, která zatěžuje meziobratlové ploténky i svaly, což vede nejen k bolesti, ale dokonce k trvalé degeneraci a deformaci páteře a pohybového aparátu.

 

Při dlouhodobém sezení je díky nečinnosti narušen oběhový systém, dýchání i trávení a může tak docházet ke komplikovaným zdravotním problémům celého systému.

 

Díky zpomalení lymfatického a krevního oběhu dochází mimo jiné i k omezení vyplavování důležitých enzymů do krve, pasivní sezení na židli má za vinu i problémy s trávením a metabolismem tuků.

 

Ten se, kvůli nedostatečnému uvolňování štěpícího enzymu lipázy, nerozkládá a nespaluje, ale krví se dostává zpět do oběhu a je ukládán v tepnách i v podkoží. 

Studie prokázaly, že lidé, kteří příliš sedí, trpí dvojnásobně až trojnásobně častěji obezitou, onemocněním srdce a cukrovkou.

Jak problémům předcházet?

Obecné doporučení pro předcházení podobným problému je cvičit alespoň 30 minut nejméně 5 dní v týdnu. Opravdu však dává toto univerzální doporučení smysl?

"Doporučení dává výzkumné Centrum pro kontrolu a prevenci nemocí - a je podpořeno mnoha studiemi", vysvětluje Lisa Cadmus-Bertram, PhD, odborná asistentka kineziologie na University of Wisconsin-Madison.

Uznávaná výzkumná skupina z americké vysoké školy sportovního lékařství ale radu upřesňuje. Říká, že pokud budete poctivě cvičit správně se hýbat, vašemu tělu stačí pouhých 75 minut pohybu týdně. 

A co naše oči ?

U počítače trávíme třetinu života a oči tím značně trpí. Až 90% lidí trávících u počítače denně alespoň tři hodiny, trpí obtížemi způsobenými jednostraným přetěžování očí. 

Výzkumy ukazují, že formou únavy a následným poškozením zraku – neboli syndromem CVS trpí 50 až 90 % lidí, kteří pravidelně používají při své práci počítač, tablet anebo chytrý mobil.

Přetěžování očí a nemocem spojeným s dlouhým sledováním různých obrazovek můžeme předejít

Zažíváte při práci také moc stresu?

Dlouhodobé zažívání stresu vede ke zhoršení zdravotního stavu.

Stres má navíc negativní dopad na každodenní produktivitu zaměstnanců.

Více než třetina zaměstnanců ztratí díky stresu až hodinu denně z efektivity v rámci své pracovní doby.

Z dlouhodobého hlediska pak více než polovina zaměstnanců ztrácí ročně vlivem stresu jeden až dva dny, 31 % ztrácí tři až šest dní ročně a 14 % mešká více než šest dní.

A co při stresu zažíváme?

Nechutenství nebo naopak sklony k přejídání, máme časté trávicí potíže, pálení žáhy, bolesti za hrudní kostí, zrychlení srdeční činnosti, nespavost, dlouhodobou únavu, bolesti hlavy, nevysvětlitelné svalové křeče, impotenci či frigiditu a další nevysvětlitelné zdravotní problémy.

Dále můžeme cítit podrážděnost vůči lidem, neschopnost soustředit se, obtíže s pamětí, nervozitu, neklid, popudlivost, pocit bezradnosti a neschopnosti poradit si s problémy, pocity dlouhodobého nezdaru, ztrátu zájmu o ostatní lidi, strach z budoucnosti, pocit dlouhodobého duševního napětí, pocity strachu, úzkosti a nejistoty.

Podle posledních výzkumů trpí 59% lidí v práci stresem. Ne nadarmo se stresu přezdívá "tic zabiják" 

Jenže jak na to? Kdo má čas v dnešní uspěchané době trávit hodiny v posilovnách a nebo každodenně sportovat a starat se o sebe?

Pro tělo je po mnohahodinové fyzické nečinnosti návštěva posilovny takový šok, že se všechny svaly ještě úporněji stáhnou a problémy se mohou zafixovat.

Jaké je tedy řešení?

Začleňte do svých pracovních dní 5 minutovky!

  Odborně připravené 5 minutové cvičící bloky, které    zvládnete absolvovat přímo v kanceláři.

Sestavy cviků, které vám okamžitě pomůžou zvýšit energii, nakopnou produktivitu a uleví od bolesti zad, rukou nebo vám pomohou zlepšit unavený zrak či se uvolnit od přílišného stresu

1. Naučíme se cviky, (které se od vás budou chtít naučit všichni kolegové v práci až uvidí, že vás nic nebolí)

2. Začneme pravidelně vracet své tělo do polohy, která je mu evolučně nejpřirozenější

3. Začneme se cítit skvěle

       Ke Cvičení na remodelaci pohybového aparátu přidáme  

  • Cviky na zlepšení zraku unaveného od sledování monitoru
  • Dechová cvičení na odbourání stresu nebo jeho předcházení
  • Cviky pro řidiče do auta
  • Naučíme se, jak si správně nastavit pracovní místo a také home office, tak aby pro vás i pro firmu byl efektivní
  • Naučíme se, jak se ráno pořádně nakopnout, aby pro vás byl celý den skvělý a mnoho dalšího
  • Čeká na vás více než 1 000 profesionálně vedených cviků rozdělených do 5 minutových bloků

V rámci členské sekce na vás čekají bonusy  v celkové hodnotě

1 180 Kč !

 

Správné nastavení pracovního místa a správného sezení

V hodnotě 490 Kč

Manuál pro bezchybné provádění cviků

V hodnotě 590 Kč

Nejlepší playlist pro cvičení v kanceláři

V hodnotě 100 Kč

Stále více majitelů firem a personálních manažerů si uvědomuje, že ZDRAVÝ A SPOKOJENÝ ZAMĚSTNANEC rovná se ZDRAVÁ A PROSPERUJÍCÍ FIRMA

Přidejte se i VY

Získejte okamžitý přístup ke komplexnímu online programu Office Fitness

Vždy si rychle ulevíte od bolesti těla, pomůžete vašim unaveným očím, zbavíte se přílišného stresu kdykoliv to budete potřebovat, a nebo vám včasnou prevencí umožní tyto stavy nikdy nezažít

"Přál bych si, aby lidé žili kvalitnější a zdravější život."

Jiří je hlavním šéf trenérem největšího pardubického fitness centra, kde v současné době trénuje a vzdělává další fitness trenéry a instruktory. Mezi jeho klienty patří vrcholoví sportovci, podnikatelé, ale i lidé, kteří chtějí dosáhnout zpevnění svalového korzetu, redukce váhy nebo nabraní svalové hmoty. Dlouhodobě spolupracuje s reprezentačními hokejisty a hráči zámořské NHL. Specializuje se na odbourávání neduhů moderní doby jako jsou bolesti svalů, kloubů, zad a civilizačních chorob. Vytváří programy pro cvičení se zaměstnanci. Tyto programy pomáhájí lidem, kteří dlouhé hodiny svého pracovního dne tráví za pracovním stolem. Jeho programy a kurzy prošlo stovky klientů. Je spoluautorem online programu OfficeFitness.cz, jehož cílem je pomáhat zcela eliminovat bolesti zad, kloubů, rukou, krční páteře, svalů, očí a dalších. Díky speciálním dechovým cvičením lidé lépe zvládají stres a zvyšují soustředěnost při práci. Jeho programy pomáhají lidem žít kvalitnější a zdravější život.

Mgr. Jiří Zadina
5 minutový trenér